Przykładowe wyniki, które dostarczamy naszym klientom

441 wysokiej jakości kontaktów do potencjalnych klientów na dotacje unijne

116 wysokiej jakości kontaktów do potencjalnych klientów na farmy fotowoltaiczne o powierzchni min. 1,5 ha

134 kontakty w cenie ok 8 zł na kursy komputerowe

początek nowej kampanii do potencjalnych klientów + Mateusz z wyróżnieniem od Kliencidlafirm za uzyskanie najwyższej konwersji sprzedaży z leadów sprzedażowych

Opinia Mateusza z MindsetMarketingowca.pl

Nieruchomości - obszar o średnicy 16 km od Olsztyna. Leady na zakup okazyjnych nieruchomości. Zadłużonych, do remontu itp. Leady kwalifikowane za pomocą komunikacji reklamy i pytań weryfikacyjnych.

Sprzedaż maszyn o wartości powyżej 20 tyś zł do klientów B2B - obszar Całej Polski. Leady kwalifikowane kilkoma pytaniami.

dalsze wyniki - sprzedaż maszyn (>20tyś zł do) B2B

Leady dla Agencji Reklamowej

drugi dzień pozyskiwania kontaktów do potencjalnych klientów na usługi prawne

początek nowej kampanii do potencjalnych klientów usługi reklamowe

102 kontakty w cenie ok 5 zł na fotowoltaikę

Fotowoltaika i Pompy Ciepła - instalacje domowe

Kredyty hipoteczne

Sprzedaż maszyn rolniczych

Hipnoterapia - 2 pierwsze sesje umówione już w pierwszym dniu od startu.

Strony internetowe - cała polska, B2B.

Sprawy prawne - odzyskiwanie należności za służebność przesyłu z poprzednich 20 lat - Cała Polska

Usługi prawne (odszkodowania) - cała Polska

klimatyzacja - promień 100 km od miejscowości Kolno

leasingi - cała Polska

pozyskiwanie leadów z rynku Niemieckiego - sprzedaż maszyn, kontakty B2B

Pierwsze 4 dni kampanii dla agencji reklamowej - pozyskiwanie klientów z UE.

Ubezpieczenia - 140 kontaktów w cenie ok 600 zł

Większość naszych kampanii przynosi także leady w komentarzach.
Dużo zapytań ląduje także w firmowym messenger firmy, którą promujemy.
Najwięcej jednak leadów dostarczamy w formie: Imię i Nazwisko, nr tel, e-mail + odpowiedzi z formularza weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że każda kampania pozyskiwania leadów jest inna. Twoja oferta jest inna. Teren pozyskiwania leadów jest inny. Rynek jest lokalnie bardziej chłonny lub mniej. Stąd wygenerowane wyniki dla podobnych firm z tej samej branży będą się różnić.