fbpx

Leady sprzedażowe - dane kontaktowe do osób które zainteresowały się ofertą Twojej firmy. 

Skąd pozyskujecie leady?

Z płatnej reklamy na Facebooku, Tik tok, LinkedIn w Google i w innych mediach - tworzymy reklamę na podstawie Twojej oferty. Stworzoną reklamę wyświetlamy na telefonach i komputerach osób, które mogą być Twoim potencjalnym klientem. 


ℹ️Chętni na Twoją ofertę zapisują się w formularzu pod reklamą.

🟢Kanał pozyskiwania leadów dobieramy indywidualnie by zapewnić Ci najlepsze jakościowo kontakty w optymalnej cenie.

Jaka jest cena leada?

Cena pozyskiwanego leada zaczyna się już od 1 zł, jednak średnia cena wynosi około 17 zł. Zapytaj jaka jest cena w Twojej branży.

Na czym polega wasza usługa?

Pozyskamy dla Twojej firmy kaloryczne kontakty sprzedażowe (leady) - kwalifikowane, jakościowe, na wyłączność. Zadbamy procesowo by były kaloryczne i szybko dokonywały zakupów w Twojej firmie. ❗wypracowanie kalorycznych leadów to praca nad procesem i Ty także musisz się w to zaangażować dając nam informacje zwrotne po rozmowach z leadami, ulepszając ofertę, rozmowy, uszczelniając lejek itp. 

ℹ️bardziej kaloryczne leady z reguły są droższe, nawet dużo droższe bo muszą przejść dłuższą drogę i wykonać więcej działań.

Dla kogo to jest?

Firmy, które startują na rynku - leady to najszybszy start w przeciwieństwie do budowania marki w social mediach organicznie. Otrzymujesz leady, dzwonisz do zainteresowanych osób i możesz od razu dokonać sprzedaży.

Firmy gotowe na rozwój z zapleczem finansowym - dla rozwiniętych firm leady są szybką drogą do zbudowania przewagi w regionie - firma za pomocą inwestycji w leady może szybko zdominować konkurencję pozyskując wszystkie leady z danego rynku i dokonując im sprzedaży. 

Jak klient zostawia leada?

Jaka jest skuteczność leadów z Facebooka? 

0-1% jeśli nie wiesz jak obsługiwać leady i palisz kontakty. Przykład: otrzymujesz 300 leadów i dzwonisz do każdego tylko jeden raz - zrobisz max 3 sprzedaże. Niestety w XXI wieku by osoba odebrała trzeba wybrać do niej numer średnio 2-3 razy. Oczekiwanie że większość osób z leadów kupi na pierwszym telefonie to nierealne marzenie (osiągalne ale nie przy średniej cenie 17 zł). Zastanów się czy przypadkiem nie "chcesz takiego leada że dzwonisz i od razu sprzedasz" ale jesteś gotowy zainwestować w niego tylko 17 zł? 

5-15 % jeśli masz umiejętności sprzedażowe i szczelny proces sprzedaży . Czy możesz osiągnąć więcej niż 15% ? TAK - jeśli jesteś gotowy na długoterminową pracę nad leadami to możesz osiągnąć 15 i więcej % konwersji. Ludzie kupują z różnych powodów ale jednym z ważniejszych jest relacja z osobą od której kupują - jeśli zbudujesz odpowiednio relację i zachęcisz do swojej oferty - leady kupią od razu lub przypomną sobie o Tobie w odpowiednim momencie.  

Co zawiera lead?

Usługa pozyskiwania leadów nie jest dla Ciebie jeśli: 

❌ Masz nierealne oczekiwania - chcesz płacić za lead jak najmniej np 10 zł/szt i robić sprzedaż na pierwszym telefonie. Zastanów się - jeśli jakaś firma miałaby takiego leada to po co miała by go Tobie sprzedawać jeśli sama może na nim więcej zarobić?🙃 

Lead to półprodukt - wymaga dalszej obróbki by doszło do sprzedaży dlatego firmy pozyskujące leady sprzedają tylko leady a nie gotową sprzedaż. Dostarczenie leada to jeden proces a sprzedaż leadom to drugi proces. 

My dowomy leady a Ty musisz być dobry w sprzedaży by dowieźć sobie z nich sprzedaż. 


 Szukasz drogi na skróty - sprzedaż za pomocą leadów to przyspieszenie pozyskiwania klientów a nie magiczny skrót do bogactwa. Gdyby taki magiczny skrót istniał to wszyscy by szli tą magiczną drogą. Dlaczego leady nie są magicznym skrótem? Bo wymagają pracy - poświęcenia czasu by doszło do sprzedaży i inwestycji w ich pozyskanie.


Nie masz czasu na dzwonienie do leadów i dbałość o klientów. Ludzie będą przesuwać kontakt, prosić o spotkanie w innej godzinie, czasem będą słabiej odbierać - jeśli nie masz na to czasu, leady nie są dla Ciebie. 

Najlepsze praktyki pracy z leadami: 


1. Natychmiastowa reakcja na nowo pozyskane leady jest kluczowa. Szanse na konwersję znacznie spadają, jeśli lead nie zostanie obsłużony w ciągu pierwszych kilku godzin od pozyskania.

My damy Ci system powiadomień o leadach w czasie rzeczywistym (od razu jak lead się zapisze 24/7).

Przykładowe powiadomienia o leadach:

2. Każdy kontakt z leadem powinien być spersonalizowany. Wykorzystaj informacje zebrane przy pozyskaniu leada, i dopasuj rozmowę do jego potrzeb - to najszybsza droga do sprzedaży.


3... Chcesz poznać kolejne punkty? Zapisz się w formularzu a otrzymasz od nas cały spis 11 punktów. 

FAQ

Dlaczego nie mogę sprzedać do 10/10 leadów?

Ludzie podejmują decyzje zakupowe w oparciu o wiele czynników których nie jesteś w stanie kontrolować. Gdyby możliwe było zawsze 10/10 to każdy kierowca F1 byłby zawsze pierwszy. 

W leadach czasem ktoś mimo że Twoja oferta mu się podoba to i tak wybierze droższą ofertę np. od kogoś ze swojej rodziny. Czasem ktoś posłucha sąsiada i odsunie decyzję o kilka miesięcy. Na to nie masz wpływu więc nie szukaj nierealnych gwarancji sprzedaży i 100% skuteczności.

Dlaczego nie dajecie gwarancji sprzedaży

Gwarancję możesz otrzymać od innych agencji - zazwyczaj to gwarancja warunkowa i warunków jest tak wiele że nikt tego nie dowozi. 

Gwarancję otrzymasz także od początkujących freelancerów którzy proponują rozliczenie od efektu w zamian za uzupełnienie portfolio. 

Gwarancję możemy zaproponować jeśli mamy wpływ na wszystkie czynniki procesu. Jaki mamy wpływ na to czy poprawnie zadzwonisz do leadów, czy nie będziesz miał gorszego dnia/tygodnia ? 

Czy pozyskiwane leady są na wyłączność

Tak, leady, które pozyskujemy dla Ciebie są wysyłane tylko do Twojej firmy. Nie sprzedajemy ich innym firmom.

Leady kwalifikowane

"Ja chcę kwalifikowane leady" - również takie dostarczmy - w formularzu kontaktowym możemy zadać dowolną liczbę pytań potencjalnym klientom i w ten sposób je zakwalifikować. 

Dzwonię do leadów i nikt nie odbiera

Sprawdź: 

-czy Twój numer nie jest oznaczony przez operatora lub w google jako spam

-czy dzwonisz w godzinach dopasowanych do klientów

-jak często dzwonisz 

-czy wysyłasz sms po próbie kontaktu 

-czy dzwonisz z odpowiednią intencja i dobrym nastawieniam?

Dzwonię i mówią, że się nigdzie nie zapisywali

Sprawdź: 

-czy nie dzwonisz za późno - osoba która się zapisała może nie pamiętać że zapisała się w środę jeśli dzwonisz w piątek

-wskaż datę i godzinę o której otrzymałeś dane kontaktowe i powiedz że wtedy osoba się zapisała

-pamiętaj że ludzie mają złe skojarzenia z rozmów ze sprzedawcami mogą kłamać by szybciej skończyć rozmowę - Twoją rolą jako sprzedawcy jest zamienić "nigdzie się nie zapisywałem" na "tak zapisałem się bo szukam xyz, porozmawiajmy"

Dlaczego spalisz leady?

Jeśli: 

Otrzymasz od nas leady i do każdego zadzwonisz raz - spalisz leady 


Otrzymasz leady i będziesz dzwonił bez przygotowania - spalisz leady. Oprócz dostarczenia leadów - nauczymy Cię sprzedaży, sprawdź jak.


Otrzymasz leady ale nie będziesz konsekwentny w doprowadzaniu ich do zakupu - przepalisz leady.

Co to są hot leady ? Czy istnieją ? 


Hot leady to dużo bardziej rozgrzane kontakty. Da się je wygenerować za pomocą specjalnych dłuższych lejków i formularzy. Im większego zaangażowania wymaga lejek tym leady będą bardziej HOT. Jednak nie jest to regułą. Sprzedaż jest wieloczynnikowym procesem nad którym trzeba pracować i rozwijać go indywidualnie per firma. 

Podejmując się z nami współpracy otrzymasz pomoc w rozwoju tego procesu i wygenerowaniu hot leadów.

Porozmawiajmy:

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma KLIENCIDLAFIRM.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, NIP: 5223263785. Więcej w Polityce prywatności.